پایگاه خبری میلاد رسالت

رسانه فرهنگی و اجتماعی حوزه شهری در جنوبغرب تهران

پایگاه خبری میلاد رسالت

رسانه فرهنگی و اجتماعی حوزه شهری در جنوبغرب تهران

تعاملات بین دستگاهی در مدیریت یکپارچه شهری

شهردار منطقه9 در جلسه با مدیر منطقه برق رودکی تاکید کرد؛

تعاملات بین دستگاهی در مدیریت یکپارچه شهری

پایگاه خبری میلاد رسالت : شهردار منطقه 9 در جلسه‌ای که با حضور مدیر برق منطقه رودکی برگزار شد بر اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌ها در خدمات‌دهی بهتر به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش "پایگاه خبری میلاد رسالت " و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، دکتر سید علی مفاخریان شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به رویکردهای مدیریت شهری و تاکید دکتر نجفی شهردار تهران بر مدیریت یکپارچه‌ی شهری گفت: باید با همکاری و تعامل دو جانبه بتوان زمینه‌های  رفع مشکلات شهروندان و توسعه و شکوفایی منطقه را فراهم کرد.

 در این جلسه مسائلی چون مشکلات صدور جواز  در مکان‌هایی که دارای تیر برق هستند، رفع معارض پست‌های برق منطقه، جلوگیری  از استفاده‌های غیر مجاز از برق در محورهای شمشیری، هرمزان و سادات و رفع خاموشی بزرگراه فتح  حد فاصل شریعت رضوی تا میدان فتح و پل عابر پیاده پایگاه یکم ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  در ادامه شهردار منطقه 9 ابراز امیدواری کرد با همکاری دو جانبه بین معاونت فنی و عمران منطقه و منطقه برق رودکی بتوان  با رفع مسائل و مشکلات موجود شاهد ارائه خدمات بهتر به شهروندان بود.

مطاعی مدیر منطقه برق رودکی نیز بر ضرورت همکاری بیش از پیش برای رفع مشکلات و اجرای تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص را مورد تاکید قرار داد.

 

 

 

رونمایی از برنامه صد روزه معاونت های شهرداری منطقه 9

درجلسه شورای معاونین منطقه 9صورت گرفت:

رونمایی از برنامه صد روزه معاونت های شهرداری منطقه 9

پایگاه خبری میلاد رسالت : در جلسه شورای معاونین منطقه 9 از برنامه های صد روزه‌ی معاونت ها ی شهرداری منطقه رونمایی شد.

به گزارش "پایگاه خبری میلاد رسالت " و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه9، جلسه شورای معاونین در منطقه با حضور دکتر سید علی مفاخریان شهردار منطقه، معاونین، روسای برخی ادارات و شهرداران نواحی برگزار شد.

شهردار منطقه در این جلسه راهبردهای دکتر نجفی شهردار محترم تهران در دوره جدید مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برنامه ی صد روزه منطقه به تاسی از دولت و شهردار محترم تهران تنظیم شده است و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه، فعالیت‌های عملیاتی موثری را در منطقه به اجرا در آوریم که خروجی شاخص و اثرگذاری داشته باشد و زمینه تحول و توسعه منطقه را فراهم کند.

دکتر مفاخریان با اشاره به تنظیم برنامه بلند مدت تطبیقی برای منطقه افزود: پس از اجرای برنامه صد روزه عملیاتی باید با برنامه‌ریزی در خصوص برنامه بلند مدت تطبیقی، ظرف سه یا چهار سال آینده بتوانیم بر اساس مشخص شدن رویکرد منطقه و نقش کارکردی آن در تهران و فضای توسعه آن نقش آفرینی کنیم تا این نقش بتواند در شهر تهران بدرخشد و کارکرد موثری را در مجموعه شهر تهران به خودش اختصاص دهد.960816

 

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه 9 معرفی شد

با حضور شهردار و معاونین شهرداری منطقه

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه 9 معرفی شد


پایگاه خبری میلاد رسالت : مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه 9 با حضور شهردار و معاونین منطقه برگزار شد.

به گزارش "پایگاه خبری میلاد رسالت " و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، دکتر سید علی مفاخریان شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به تلاشها و پیگیری‌های مهندس حمیدرضا اعتمادی معاون پیشین شهرسازی و معماری منطقه گفت: حوزه شهرسازی از حوزههای مهمی است که با شهروندان  بطور مستقیم ارتباط دارد؛ ارتباطی که زمینههای خدمت به مردم و افزایش رضایت آنان را فراهم میکند.

وی با اشاره به رویکردهای تازهی مدیریت شهری افزود: با توجه به کمبود منابع در شهرسازی ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه در منطقه ضروری است و باید با تلاش مضاعف بتوانیم زمینه رشد اقتصادی را در منطقه فراهم کنیم.

شهردار منطقه9 ، ضمن تقدیر از مهندس اعتمادی بدلیل خدمات شایستهای که در دوره ی مسئولیت خود داشتند مهندس مسعود شبابانی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه 9 معرفی کرد.

مهندس اعتمادی در ادامه با تبریک به شبابانی و آرزوی توفیق برای او  افزود: این افتخاری بود که در این مدت بتوانم در حوزه شهرسازی قدمی در جهت خدمت گذاری به شهروندان بردارم.

مهندس شبابانی با قدردانی از اعتماد ِشهردار منطقه، ابراز امیدواری کرد وظایف محوله در مسئولیت جدید خود را به شایستگی انجام دهد.960816

 

اجرای طرح مساجد در منطقه9

اجرای طرح مساجد در منطقه9

پایگاه خبری میلاد رسالت : همزمان با اجرای طرح مساجد، سامانه 1888 منطقه 9 اقدام به اجرای این طرح در مسجد  حضرت صاحب الزمان(عج) کرد.

به گزارش " پایگاه خبری میلاد رسالت " وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، دکتر سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: سامانه 1888 با هدف گسترش سلامت اداری، تحقق مردم‌سالاری دینی، افزایش سرعت خدمات‌دهی، افزایش مشارکت شهروندان و ارتقاء سطح رضایت‌مندی آنها راه‌اندازی شده و اجرای این طرح گامی در جهت آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با این سامانه است.

وی اظهار داشت : شهروندان می توانند پیام های خود را در 4 قالب شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر در این سامانه ثبت کنند.

شهردار منطقه 9 در ادامه با اشاره به مصادیق ماموریت در حوزه های مختلف و تفاوت های 137 و 1888 ابراز امیدواری کرد: برپایی طرح مساجد امکان آشنایی و مشارکت بیشتر شهروندان و نمازگزاران را فراهم کند و زمینه‌ساز خدمت رسانی موثر به آنها شود.960820